Skip to content
Skip to service links: contact, tools, help, the group
Skip to search
Skip to main navigation
Skip to sub navigation
Skip to Footer with links to masthead, print, email a friend and disclaimer
 

תלונה? מחמאה? פנו ישירות להנהלה!

אנו ב-DHL Express מחויבים לשירות מעולה ושואפים לספק אותו כבר מהפעם הראשונה! עם זאת, קורה שהשירות שלנו אינו עומד בסטנדרטים הגבוהים שהתרגלתם להם. במקרה כזה, מנכ"ל DHL Express ישראל, יאיר ביטון, ומנהלת שירות הלקוחות, ליאת מזרחי, מעוניינים לשמוע את תלונותיכם ממקור ראשון.
הואיל ואלפי לקוחות סומכים ידיהם על DHL בכל הנוגע לצרכי השילוח שלהם, אם ממש הצלחנו להרשים אתכם, יאיר וליאת ישמחו לשמוע גם על זה.
חשוב לנו מאוד לדעת איך אתם מרגישים ביחס לשירות שקיבלתם – טוב או רע – הואיל ועל בסיס מידע זה אנו יכולים לערוך את השיפורים והתיקונים שיאפשרו לנו להעניק לכם שירות טוב יותר. אז פשוט בחרו האם לפנות יאיר ביטון או ליאת מזרחי וספרו להם מה אתם חושבים. אם אתם מעוניינים שנחזור אליכם טלפונית , אנא הכניסו את מספר הטלפון שלכם!

יאיר ביטון
מנכ"ל DHL Express ישראל

"בעיני לקוחותינו, אנו לא נבחנים ב 99% מהמקרים שבהם הכל הולך כשורה, אלא דווקא באותו אחוז בודד שבו משהו משתבש.
אז עלינו להביא לידי ביטוי את כל היכולות, הניסיון והידע שלנו, ולספק מענה אמיתי בזמן אמת"

שלחו מייל ליאיר ביטון

ליאת מזרחי,
סמנכ"ל שירות לקוחות

"שירות ברמה גבוהה מתבסס על תהליכים מוסדרים, סטנדרטיים גלובליים וצוות מנהלים ועובדים שיודע לתת שרות מקצועי ואדיב לכלל הלקוחות בכל רגע נתון"

שלחו מייל לליאת מזרחי
יאיר וליאת יוודאו שתלונותיכם מטופלות באופן מידי ומענה יינתן לכם תוך שעתיים.
אם אתם זקוקים לעזרה מיידית צרו קשר עם שירות הלקוחות של DHL Express.
 
מעקב אחר המשלוח
מעקב אחר המשלוח

ניתן לעקוב אחר 10 משלוחים בו זמנית. הפרד באמצעות פסיק (,) רווח או מקש ה Enter.


אפשרויות מעקב נוספות