Skip to content
Skip to service links: contact, tools, help, the group
Skip to search
Skip to main navigation
Skip to sub navigation
Skip to Footer with links to masthead, print, email a friend and disclaimer
 

תוצאות המעקב שלך

הדרך הפשוטה ביותר לבדוק את מצב המשלוח שלך. המערכת המקוונת שלנו תוכל לספק לך תוצאות, פרטים והתקדמות בזמן אמת דרך הרשת העולמית של DHL - ללא צורך ביצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות.
Dear Customer,
when you perform a tracking enquiry and get a result displayed, we are sorry to say that this result table may be difficult to understand if you are using assistive technologies like a screenreader.
If you face any problem in reading your tracking results and need assistance, please phone our Express Customer Service at or fill out our contact form. We apologise for any inconvenience and assure you that this issue will be solved quite soon.
Please read these result table summary first:
The table has a header that informs you about the Waybill tracked and the origin and destination locations of the shipment. The table is intersected by day and date. The first column is a running event ID, the second describes the event, the third indicates the hub location, the fourth gives you the time when the event took place and optionally, a fifth column gives you information on the individual pieces of this shipment.
עקוב כעת

ניתן לעקוב אחר 10 מספרים בו-זמנית. הפרד באמצעות פסיק (,) או מקש enter.

אם תעדיף לשוחח ישירות עם נציג שירות על מיקומו הנוכחי של המשלוח שלך נא פנה לשירות הלקוחות